فشار زیادی برای بردن آوردیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:فشار زیادی برای بردن آوردیم. تیم ما رشد کرد و بهتر و بهتر شده است.

فشار زیادی برای بردن آوردیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میشو کریستیچویچ سرمربی تیم شاهین شهرداری پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ش مقابل نساجی مازندران بیان کرد: خیلی برای این بازی خوشحالیم و همه دیدند که بازیکنانم برای هر توپی می‌جنگیدند. یک اتفاق بدی افتاد و روی ضربه‌ای ایستگاهی گل خوردیم. در مقابل تیم قوی نساجی کار ساده‌ای نبود که به بازی برگردیم و ببریم.

او افزود: تلاش بازیکنانم باعث موفقیتی بزرگ شد. بعد از اولین برد خارج از خانه مقابل پیکان، امروز اولین برد خانگی نیز کسب شد. برای من خیلی مهم است که در دو بازی پنج گل زده‌ایم و باید جشن بگیریم، اما از فردا باید برای دیدار با ماشین‌سازی تلاش کنیم. از هواداران شاهین تشکر می‌کنم، چون بعد از اینکه نساجی در ابتدای بازی گل زد، آن‌ها حمایت کردند تا به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به اظهارات سرمربی نساجی که گفته بود به خودمان باختیم نه شاهین بوشهر، گفت: نساجی تیم خوبی است و هر مربی نیز دیدگاه خاص خودش را دارد. ما می‌خواستیم بازیکنی از سپاهان به نام بحیرایی را بگیریم که به نساجی رفت. وقتی این بازیکن بازی نمی‌کند و روی نیمکت است، نشان می‌دهد نساجی تیم بزرگ و باشخصیتی است.

کریستیچویچ افزود: ما فشار زیادی برای بردن آوردیم. خدا را شکر تیم ما رشد کرد و بهتر و بهتر شده است. نتایج ما باعث خواهد شد از شرایط فعلی‌مان در جدول خارج شویم. تکرار می‌کنم در سه بازی گذشته خانگی مان مسائل بیرون از فوتبال مثل داوری به ما ضربه زده بود، اما دو بازی اخیر خدا کمک کرد و بردیم.

او در مورد اینکه در برخی از دقایق، بازیکنان شاهین توپ‌های زیادی را لو می‌دادند، تصریح کرد: امروز یک فشار مضاعفی روی تیم ما برای برد بود. بازیکنان جدید مدت زمان کافی برای هماهنگی نداشتند و همین مسئله کار را سخت می‌کند. وقتی که باید ببرید با وقتی که قرار است بازی کنید، با هم تفاوت دارد.

سرمربی شاهین بوشهر عنوان کرد: خدا را شکر ما برای بردن در زمین حاضر شده بودیم که به این هدف دست پیدا کردیم. پنج گل ما در دو بازی نوید آینده خوب برای تیم‌مان را می‌دهد و کار آسانی نبود. امیدوارم بازیسازی ما در آینده بهتر از این شود.

کریستیچویچ درباره عملکرد ماکسیم کوویلیتایا، دروازه‌بان شاهین گفت: سه سال پیش در تیم مس رفسنجان، سه دروازه‌بان داشتم. علیپور دروازه‌بان اصلی ما بود که در اولین بازی نیم‌فصل دوم مصدوم شد، نفر دوم هم در یک بازی دیگر مصدوم و مجبور شدم برای بازی بعدی مقابل ایرانجوان بوشهر از یک دروازه‌بان جوان و ۱۵۰ سانتیمتری استفاده کنیم. ما پول زیادی برای خرید بازیکنی مثل دخسوس نداریم. بنابراین، به بازیکنان خودم بیشتر اعتماد می‌کنم.

او گفت: در شاهین نیز، ماکسیم دروازه‌بان اصلی من است و هر دروازه‌بانی بخواهیم جذب کنیم، به او می‌گوییم که باید با ماکسیم رقابت کند و قطعاً هر کسی بهتر باشد، درون دروازه قرار می‌گیرد. ما مشکل مالی داریم و نمی‌توانیم زیاد هزینه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در رابطه با عملکرد بهمن سالاری تصریح کرد: الان شاید نتوانم مثال تاکتیکی بزنم، اما سالاری تلاش کرد که گل بزند. سالاری هم در خط حمله به ما کمک می‌کند، هم در دفاع. ما به پنج شش بازیکن نیاز داریم که در فاز دفاعی خوب سَر بزنند که سالاری می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.