محمد جواد آذری جهرمی:

همه با هم برای موفقیت ماهواره دعا کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ویدیویی درباره ماهواره ظفر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

همه با هم برای موفقیت ماهواره دعا کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که محمد جواد آذری جهرمی از پرتاب ماهواره ظفر به فضا سخن می‌گوید و هر چه به زمان پرتاب این ماهواره نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جدید از آن توسط وزیر ارتباطات منتشر می‌شود. به تازگی آذری جهرمی ویدیویی درباره این ماهواره در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و امیدوار است که این ماهواره با موفقیت به فضا پرتاب شود. متن پست وی به این شرح است:

این صدای ایران است، پیامی سرشار از عشق، صلح و دوستی به جهانیان... از هزاران پیام دریافت‌شده در سایت ظفرپلاس (ZafarPlus.Ir)، این ویدیو ساخته شد و به زودی از ماهواره ظفر در فضا منتشر می‌شود. عشق و همبستگی مردم در تک تک لحظات آن، چقدر آرام‌بخش است. مردم دوست‌داشتنی و بزرگ ایران، بار دیگر افتخار می‌آفرینند.

امشب همه‌با‌هم برای همدیگر دعا کنیم، برای موفقیت ماهواره، برای شادی دانشمندان جوان فضایی کشور، برای افتخار ایران و برای آیندگان.

موفقیت وآینده روشن متعلق به شما مردم عزیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۹:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
اين همه تبليغ براي اين ماهواره يكم عجيبه خدا كنه اتفاق بدي نيفته من حس ميكنم قراره اتفاق ناگواري بيفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
به حق خون امام حسین ویارانش ودودست عباس علمدارودست وانگشترنمایان حاج قاسم وخون شهدای والی مقام به پیروزی کامل عنایت فرماید وروزبیست و وبهمن جشن وشا دی برگزار شود به کوری چشم دشمنان یاعلی مدد یاحصرت رقیه شادی برای روح شهدا صلوات محمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
دست علی یارتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
انشا الله موفق باشید
آخرین اخبار