فیلم دیده نشده از اجرای سرود همافران ارتش در حضور امام (ره)

ویدئویی دیده نشده از اجرای سرود «ماه بهمن» توسط همافران نیروی هوایی ارتش در حضور امام خمینی (ره) را مشاهده می‌کنید.

فیلم دیده نشده از اجرای سرود همافران ارتش در حضور امام

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از گام‌های بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه کن ساختن حکومت پهلوی شد، حرکت متهورانه‌ نظامیان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ بود.

در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، به دنبال شایعات کودتای ارتش، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی به ملت پیوسته و با حضور در محضر رهبر انقلاب، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش بود.

در این روز همافران که جمعی از نظامیان متعهد نیروی هوایی بودند به دیدار امام در مدرسه رفاه تهران رفتند و همبستگی خود را برای همیشه اعلام کردند و از آن به بعد، این روز با شکوه به نام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد. جمعی از پرسنل نیروی هوایی با انجام رژه و خواندن سرود در مقابل حضرت امام، با حرکت اسلامی مردم ایران و رهبری نهضت اعلام همبستگی کردند. ایشان همچنین از راهپیمایی مردم در حمایت از دولت مهندس بازرگان تشکر کردند.

همزمان با  بیعت همافران ارتش با امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷ ویدئویی دیده نشده از اجرای سرود «ماه بهمن» توسط همافران نیروی هوایی ارتش در حضور امام خمینی(ره)را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
روحم به پرواز در آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
چقدر خوب بود