برپایی درمانگاه تخصصی رایگان در سرفاریاب

به مناسبت دهه پرفرغ فجـر بیمارستان صحرایی سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در روستای پاده سرفاریاب راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان تخصصی صحرایی با خدمات رایگان به مدت سه روز در روستای پاده سرفاریاب برپا شد.
 
علی ساداتی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردارجامعه را از مهمترین اهداف بسیج عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ نفر در قالب ۳ گروه جهادی به مناطق کمتر توسعه یافته بخش سرفاریاب اعزام شدند.
 
علی ساداتی افزود: بیش از ۲ هزار خدمت رایگان بهداشتی و درمانی با حضور۱۳ پزشک متخصص و عمومی در رشته‌های اطفال، زنان، داخلی، عفونی، دندانپزشکی، تغذیه، بینایی‌سنجی و روانشناسی به بیماران نیازمند این مناطق ارائه شد.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: برپایی درمانگاه تخصصی صحرایی و ارایه خدمات رایگان به مناطق کمتر برخوردار، به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری بسیج سپاه پاسداران به عنوان فعالیت‌های جهادی و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
دکتر ابوالقاسم هادی نیا عنوان کرد: این خدمات در روستای پاده و روستای توگبری بخش مرکزی چرام نیز ارائه شد.
 
هادی نیا افزود: خدمات تخصصی این بیمارستان در حوزه‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، تغذیه، مشاوره مربوط به بهداشت و درمان و به‌صورت رایگان انجام شد.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز گفت: امروز مهم‌ترین و بالاترین دارایی اجتماعی کشور، مردم هستند و هیچ حاکمیتی بدون وجود مردم پایدار نیست.
 
سرهنگ حکمتیان افزود: با همکاری و همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جامعه پزشکی استان و مجموعه ادارات شهرستان چرام حدود ده روستا هفت‌صد نفر از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.
 
 
انتهای پیام/ط

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.