آماده‌باش دستگاه‌های خدمت رسان قزوین برای مقابله با طوفان

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قزوین گفت: با توجه به احتمال وقوع طوفان همه حوزه‌های خدمات‌رسان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابوالفضل ذولقدر رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قزوین گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی، مبنی بر احتمال وقوع طوفان و وزش باد با سرعت بالای صد کیلومتر همه حوزه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه سازمان‌های آتش‌نشانی، مدیریت پسماندها، پارک‌ها و فضای سبز و عمران، سامانه ۱۳۷ و واحد اجرائیات و معاونت‌های خدمات شهری مدیریت مناطق سه‌گانه و نواحی شهری، از صبح امروز تا پایان روز سه‌شنبه، در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ذوالقدر با اشاره به احتمال ریزش دیوار‌ها در ساختمان‌های در حال احداث و بافت فرسوده شهر و احتمال شکستن و افتادن درختان از شهروندان درخواست کرد از ساعت ۱۲ تا ۱۸ امروز از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و تا حد امکان در منزل بمانند.

او با تأکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان خوردوها، از شهروندان خواست که به‌منظور پیش‌گیری از آسیب دیدن خودرو‌های خود، از پارک کردن خودرو در نزدیکی ساختمان‌های در حال احداث، درختان، تیر‌های برق و علائم راهنمایی و رانندگی خودداری کنند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قزوین افزود: شماره‌های ۱۲۵ و ۱۳۷ شهرداری قزوین به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های شهروندان هستند و در کوتاه‌ترین زمان حوادث اعلام‌شده را به واحد‌های مربوطه ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار