افتتاح پنجمین پایگاه هوایی اورژانس استان فارس در داراب

در سفر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به داراب پنجمین پایگاه هوایی اورژانس فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صبح امروز پنجمین پایگاه اورژانس هوایی فارس با حضور مسئول پارلمانی ریاست محترم جمهور و جمعی از مسئولین استانی در داراب افتتاح شد.

محمدجواد مرادیان با بیان این خبر گفت: این پایگاه با همت تمامی مسئولین اورژانس کشور، مسئولین استانی و شهرستانی راه اندازی شده است که امیدواریم نقش ماثری در بالا بردن سطح سلامت آحاد مردم بلاخص مردم شریف شهرستان داراب داشته باشد.

رئیس سازمان اورژانس فارس گفت: استان پهناور فارس با مساحتی در حدود ۱۲۳ هزار کیلومتر چهارمین استان پهناور کشور و از نظر حوادث ترافیکی اولین استان در کشور می‌باشد که ارتقا سطح خدمات فوریت‌های پزشکی با امکانات موجود از نیاز‌های استان است.

مرادیان افزود: امکان دسترسی سریع به بیمار در نقاط صعب العبور توسط بالگرد و انتقال آن به مراکز درمانی، انتقال سریع بیمار از دیگر مراکز درمانی به مرکز استان و انتقال سریع عضو‌های اهدایی از مراکز درمانی شهرستان‌ها به مرکز استان از فعالیت‌های مهم بالگرد اورژانس است.

او همچنین گفت: پایگاه هوایی اورژانس داراب با هزینه ایی در حدود ۲ میلیارد تومان به مرحله عملیاتی رسیده است که سومین بالگرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پنجمین بالگرد اورژانس هوایی استان فارس و چهل و پنجمین پایگاه هوایی اورژانس در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اورژانس ، بالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار