جواهری: هیچ پولی به ویلموتس پرداخت نکردیم

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به حواشی پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم. قطعا نقد‌های کارشناسی و پیگیری رسانه‌ها یک بازوی قوی برای کمک به فوتبال کشورمان است تا انشاالله به جایگاهی واقعی خود برسد. متاسفانه دیروز، باز هم بازی را که یک بر صفر جلو بودیم، خوب مدیریت نکردیم و نتیجه را با تساوی عوض کردیم. تراکتور تیم بسیار قدرتمندی اس. تراکتور برای برد آمده بود. بعضی از تیم‌ها برای قهرمانی و بعضی برای سقوط نکردن می‌جنگند. بازی بسیار سختی بود، اما خوشبختانه تیم ما در نیم فصل تقویت شده است. امیدواریم تیم گل گهر در لیگ برتر بماند.

جواهری در واکنش دعوت او از ویلموتس برای بازدید از کارخانه گل گهر، افزود: من نمی‌دانم چرا این موضوع آن قدر برجسته شد. ما به هیچ وجه پولی پرداخت نکردیم و این مسئله را تکذیب می‌کنم. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت در سلسله برنامه‌های سرمربی تیم ملی وقت، حضور در شهر‌هایی است که در لیگ برتر، تیم دارند و بنا است سرمربی تیم ملی و ساکت در تمام این شهر‌ها حضور پیدا کنند. برای بازی شما هم عازم سیرجان هستند. ما هم برای معرفی شهر، مردم و فرهنگ سیرجان تلاش کردیم و می‌خواستیم شرکت گل گهر را به خوبی به سرمربی تیم ملی معرفی کنیم.

جواهری در ادامه گفت: هر شخصی که به سیرجان سفر کند، ما یک گلیم را که ثبت جهانی شده و ارزشمند است به او هدیه می‌دهیم. در همایش بین المللی فوتبال هم که برگزار کردیم به استراماچونی همین گلیم را تقدیم کردیم.

جواهری در توضیح رقابت زیاد در انتهای جدول لیگ برتر و هزینه نسبتا زیاد گل گهر در نیم فصل گفت: قطعا تیم‌هایی که سال اول حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کنند، کار بسیار سختی دارند. با توجه به محدودیت در جذب بازیکن، بیگانگی با تجربه حضور در لیگ برتر کار سخت است، چرا که کیفیت بازی در لیگ دسته یک و لیگ برتر بسیار متفاوت است. ۲ تیمی که امسال به لیگ برتر آمده اند در انتهای جدول رده بندی قرار دارند. هر بازی برای ما حکم یک فینال دارد. امیدواریم در هفته‌های باقی مانده بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم و تیم گل گهر در لیگ بماند.

مدیرعامل گل گهر سیرجان، درباره عملکرد ضعیف این تیم و کسب تنها ۱۰ امتیاز از ۱۳ بازی گفت: قطعا از روند کسب امتیاز و نتایج راضی نیستیم. تیم تازه تقویت شده است و مهاجم روز آخر به تیم پیوست.۲ بازی را که می‌توانستیم پیروز شویم متاسفانه مساوی کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار