سردار غیاثی گفت: اگر نسل نوجوان و جوان کشور شهدای انقلاب اسلامی را بشناسد و با ایشان مانوس باشند مطمئنا از آسیب های تهاجم فرهنگی مصون خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای بخش کامفیروز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه دهه فجر نماد مبارزات انقلابی و استقلال طلبی ملت مومن ایران است، گفت: این انقلاب که در بهمن ۱۳۵۷ بر پایۀ آموزه‌های دین مبین اسلام و به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید به یک نقطه عطف در تاریخ جهان تبدیل و سرآغازی بر شکست‌های پی در پی استکبار جهانی شد.

او با بیان اینکه پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی جان خود را برای دفاع از انقلاب و میهن فدا کردند، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از تربیت شدگان درخشان این مکتب بود که تاثیرات شگرفی از نقش آفرینی موثر او در معادلات منطقه‌ای و بین المللی شاهد بودیم و پس از شهادت نیز راه و آرمان این شهید والامقام ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان قرار گرفته و انقلاب اسلامی و شهدایی همچون سپهبد سلیمانی الگوی مبارزه ملت‌های مظلوم با استکبار جهانی هستند.

او با اشاره به اینکه بصیرت و انقلابی گری مولفه‌های مهم شخصیت شهدا هستند، گفت: دهه فجر یک فرصت مناسب برای بازخوانی سَبکِ زندگی شهدا بخصوص شهدای مبارزات انقلاب اسلامی است و اگر نسل نوجوان و جوان کشور این شهدا را بشناسد و با ایشان مانوس باشند مطمئنا از آسیب‌های تهاجم فرهنگی مصون خواهند ماند.

سردار غیاثی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک امر مهم و تاثیرگذار در تحولات کشور است و مطمئنا مردم ایران اسلامی با حضور پُرشور در انتخابات پیش رو بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار