ماهاتیر محمد خطاب به ترامپ: استعفا بده!

نخست‌وزیر مالزی ضمن انتقاد از اقدام اخیر سنا در تبرئه رئیس‌جمهور آمریکا، گفت دونالد ترامپ باید از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی استریت تایمز، ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی امروز نصیحت کوچکی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کرد.

او که برای حضور در سومین کنفرانس اتحادیه نمایندگان مجلس برای قدس حاضر شده بود در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا پیشنهادی برای ترامپ دارد یا خیر گفت: استعفا دهید!

ماهاتیر محمد با اشاره به دادگاه استیضاح ترامپ گفت: امیدوار بودم مجلس سنای آمریکا تصمیم درست تری اتخاذ کند. اینجا مردی است که سیاست کشور خود را نفی کرده و سعی در استفاده از فشار‌های خارجی برای پیروزی در انتخابات دارد، اما در عین حال برای آمریکا قابل قبول است.

وی افزود: در اینجا چنین کار‌هایی قابل قبول نیست، اگر هر خارجی سعی کند در نتیجه انتخابات مالزی تأثیر بگذارد، ما علیه افرادی که در این کار تلاش می‌کنند اقدام خواهیم کرد.

ترامپ در دادگاه استیضاح که این هفته پایان یافت، از هر دو اتهام سوء استفاده از قدرت و اخلال در کار کنگره آمریکا تبرئه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
امریکا مکز تروریست پرور و رئییس تروریست ها هم رئیس جمهور امریکاست .. ترور سردار ما این را ثابت میکند
آخرین اخبار