لیگ‌های معتر اروپا؛

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونینا/ کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا امروز با برگزاری چند دیدار حساس و البته مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز یکشنبه در چند کشور پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند، حساس‌ترین دیدارها امروز در ایتالیا و آلمان انجام خواهد شد، یعنی جایی که به ترتیب تیم‌های فوتبال اینتر - آث میلان و بایرن مونیخ - لایپزیش با هم بازی می‌کنند.  

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونیا / کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

هفته بیست و ششم لیگ جزیره

تیم فوتبال لیورپول این روز‌ها با ۷۳ امتیاز صدرنشین لیگ جزیره است و اختلاف زیادی با تیم دوم جدول یعنی منچستر سیتی دارد که ۵۱ امتیازی است، شاگردان کلوپ را از همین حالا می‌توان قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ جزیره دانست و مطمئن بود که سرانجام پس از ۳ دهه  قرمز‌های مرسی ساید قهرمان لیگ جزیره می‌شوند. برای همین دیگر تیم‌ها برای رتبه بهتر در جدول رده بند و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تلاش می‌کنند. سیتیزن‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و به سختی برای عنوان دومی تلاش می‌کنند، آن‌ها امروز در یکی از دیدار‌های این هفته با وستهام رو به رو می‌شوند و انتظار هم می‌رود که کار سختی در پیش نداشته باشند. البته توقف احتمالی آن‌ها و برد لستر سیتی می‌تواند جایگاه دومی را از آن‌ها بگیرد. وستهام هم این روز‌ها تیم هجدهم جدول رده بندی است و به سختی برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

دیگر دیدار امروز هم میان تیم‌های فوتبال شفیلد یونایتد و بورنموث انجام می‌شود، شفیلدی‌ها با ۳۶ امتیاز تیم ششم جدول رده بندی هستند و به سختی برای کسب رتبه بهتر تلاش می‌کنند، آن‌ها کار سختی در بالای جدول دارند و حریفانی همچون منچستر یونایتد و آرسنال را پشت خود می‌بینند.  

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونیا / کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

برنامه دیدار‌های امروز لیگ جزیره به شرح زیر است: 

شفیلد یونایتد - بورنموث (۱۷:۳۰)
منچستر سیتی - وستهام (۲۰:۰۰)

هفته بیست و سوم لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید این روز‌ها با ۴۹ امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا هم با ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد، رقابت کهکشانی‌ها و کاتالان‌ها همواره جذاب بوده است و با توجه به شرایط ۲ تیم جذاب‌تر هم خواهد شد، چرا که همین چند روز پیش هر ۲ تیم از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا هم کنار رفتند تا امسال تنها برای ۲ جام یعنی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تلاش کنند.  

شاگردان زیدان در این هفته کار سختی پیش رو ندارند و باید با اوساسونا بازی کنند، اوساسونایی‌ها با ۲۸ امتیاز تیم یازدهم جدول رده بندی هستند و امیدوارند تا در خانه حداقل امتیاز را از رئال مادرید بگیرند، بارسلونا هم در این هفته باید با بتیس بازی کند، آن‌ها هم وضعیتی مشابه رئالی‌ها دارند و باید با تیمی بازی کنند که ۲۸ امتیازی است و تنها به دلیل تفاضل گل نسبت به اوساسونا تیم دوازدهم جدول رده بندی است، تنها تفاوت بارسایی‌ها با رئالی ها آن است که آبی اناری پوشان در این بازی میزبان هستند.  

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونیا / کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

برنامه دیگر دیدار‌های این هفته لالیگا به شرح زیر است: 

اسپانیول - مایورکا (۱۴:۳۰)
رئال سوسیداد - بیلبائو (۱۶:۳۰)
اوساسونا - رئال مادرید (۱۸:۳۰)
سلتاویگو - سویا (۲۱:۰۰)
بتیس - بارسلونا (۲۳:۳۰)

هفته بیست و سوم سری آ

مهم‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته، اما مصاف تیم‌های فوتبال اینتر وآث میلان است که قرار است انجام شود، ۲ تیم در این فصل وضعیت متفاوتی دارند و هرکدام برای هدفی می‌جنگند، شاگردان آنتونیو کونته با ۵۱ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند و میلانی‌ها هم با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند، اینتر این روز‌ها برای قهرمانی می‌جنگد و میلان هم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.  

شهرآورد میلان همواره به دربی دلامادونینا مشهور بوده است، ۲ تیم در مجموع دیدار‌های رسمی و غیر رسمی ۲۹۵ مرتبه برابر هم بازی کرده اند که حاصل آن ۱۰۵ برد برای اینتر، ۷۸ تساوی و ۱۱۲ برد برای میلان بوده است. نخستین دیدار ۲ تیم هم به بیش از ۱۰۰ سال پیش بازمی گردد که در سال ۱۹۰۸ انجام شد و با برتری میلانی‌ها همراه بود.  

برنامه دیدار‌های امروز سری آ به شرح زیر است:

اسپال - ساسولو (۱۵:۰۰)
برشا - اودینزه (۱۷:۳۰)
جنوا - کالیاری (۱۷:۳۰)
ناپولی - لچه (۱۷:۳۰)
پارما - لاتزیو (۲۰:۳۰)
اینتر - آث میلان (۲۳:۱۵)

هفته بیست و یکم بوندس لیگا

رقابت‌های بوندس لیگا آلمان امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و لایپزیش برابر هم صف آرایی می‌کنند، این دیدار از آن جهت اهمیت زیادی دارد که باواریایی‌ها با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و لایپزیشی‌ها هم با ۴۱ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند.  

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونیا / کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

مونشن گلادباخ - کلن (۱۸:۰۰)
بایرن مونیخ - لایپزیش (۲۰:۳۰)

هفته بیست و سوم لوشامپیونه

رقابت‌های لیگ یک فرانسه هم امروز شاهد برگزاری ۳ دیدار خواهد بود که در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و مون پلیه برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند، پاریسی‌ها این روز‌ها با ۶۱ امتیاز صدرنشین لوشامپیونه هستند.  

مصاف قدیمی میلانی‌ها در دربی دلامادونیا / کار سخت لایپزیشی‌ها مقابل باواریایی‌ها

مون پلیه - سنت اتین (۱۷:۳۰)
استراسبورگ - رنس (۱۹:۳۰)
پاری سن ژرمن - لیون (۲۲:۳۰)


بیشتر بخوانید:

کار نه چندان سخت یاران جهانبخش در لیگ جزیره / امید اتلتیکویی ها برای نزدیک تر شدن به بالای جدول

لیونل مسی در بارسلونا ماندنی می‌شود

گل جهانبخش، بهترین گل ماه لیگ جزیره شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار