رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد؛

قم آماده برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

لطفی گفت: برپایی راهپیمایی۲۲ بهمن در بیش از ۵ هزار نقطه از کشور، آن را تبدیل به پدیده‌ای بی نظیر در دنیا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: همزمانی ۲۲ بهمن با چهلم سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، فرصت مناسبی است برای تکریم این شهدا و به همین مناسبت ۲۲ بهمن امسال به نام (حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل ها) نامگذاری شده است.

او همچنین برپایی راهپیمایی امسال را شکرانه شکست قدرت پوشالی رژیم آمریکا در موشک باران پایگاه عین الاسد دانست و گفت: راهپیمایی امسال مردم انقلابی قم از مناطق ۱۰ گانه شهری آغاز و پس از تجمع در میدان آستانه ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن به سمت خیابان اراک و پل حجتیه راهپیمایی می‌کنند.

او به گلبانگ معنوی الله اکبر در پشت بام‌ها و ماذنه‌ها اشاره کرد و افزود: شامگاه ۲۱ بهمن، راس ساعت ۲۱ همزمان با سراسر ایران اسلامی بانگ تکبیر الله اکبر مردم شریف و انقلابی قم به آسمان بلند می‌شود.

لطفی در ادامه به معامله ننگین قرن که در هفته گذشته توسط رئیس جمهور تروریست رژیم آمریکا رونمایی شد اشاره کرد و افزود: مردم قم همراه و همزمان با سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن انزجار خود را از این ظلم آشکار فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار