برنامه‌های غدیر تا روز مباهله باشکوه برگزار شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی در اعیاد، فضای شادی و نشاط در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست بنیاد بین المللی غدیر با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: هیئت های مذهبی باید همانگونه که در شهادت‌های ائمه با تمام ظرفیت خود در میدان حاضر می‌شوند در اعیاد نیز با تمام ظرفیت به میدان بیایند و فضای شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

او افزود: نباید نسبت به اعیاد بعد از عید غدیر غافل بود و بلافاصله بعد از غدیر به پیشواز محرم رفت بلکه باید برنامه‌های غدیر تا روز مباهله باشکوه ادامه دار برگزار شود.

حجت الاسلام  نجیمی ادامه داد: بزرگداشت ایام میلاد نور از ولادت امام جواد (ع) تا میلاد حضرت علی (ع) و همچینین دهه امامت و ولایت از اولویت‌های نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر است.

او افزود: بنیاد بین المللی غدیر بیشتر نقش پشتیبانی معنوی و فکری را در برنامه‌ها بر عهده دارد، اما برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام نیازمند همراهی دستگاه‌ها و به ویژه خیرین است.

نجیمی با تقدیر از همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری در بزرگداشت عید غدیر، ادامه داد: در سال‌های اخیر شهرداری با راه اندازی پایگاه‌های مبشران غدیر برنامه‌های خوبی را در دهه امامت و ولایت برگزار کرده است.

او ادامه داد: با همکاری شهرداری یزد اولین گردهمایی فعالان مردمی غدیر با هدف توانمند سازی و جهت دهی فعالیت‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار