رهاسازی اتوبوس گرفتار در برف محور مهاباد - سردشت

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از رهاسازی اتوبوس مهاباد - سردشت از برف در گردنه زمزیران خبر داد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: عصر امروز اتوبوس مسافربری محور مهاباد - سردشت در گردنه زمزیران در بارش برف و کولاک شدید گرفتار شده بود که توسط گروه گریدر رهاسازی شد.

او افزود: بارش برف و کولاک شدید باعث لغزندگی جاده‌ها وکاهش دید افقی شده و تردد خودرو‌ها در گردنه‌های «جواله‌رشان»، «کاولان» و «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

خادمی اضافه کرد: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستا‌های «کیتکه» (گردنه جواله‌ره‌شان)، «کله‌گاوی» (گردنه زمزیران) و «آفان» در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم‌اکنون ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

خادمی از رانندگان خواست قبل از سفر با تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.