لزوم توجه به توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت منازل

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در خصوص پیشگیری از سرقت منزل هشدار‌هایی به شهروندان ارائه کرد.

لزوم توجه به توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت منازل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در خصوص پیشگیری از سرقت منزل گفت: شهروندان باید برای پیشگیری از سرقت، تا حد امکان از خالی گذاشتن منازل خودداری کرده و مقابل کلیه پنجره‌های قابل دسترسی و نقاط نفوذ پذیر مانند نور گیر، پاسیو، روی دیوار‌های کوتاه و غیره ، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب و درب راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای، ایمن کنند.

او ادامه داد: از شهروندان خواستاریم کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهند و از قرار دادن کلید در زیر جاکفشی، داخل کفش و سایر نقاط قابل دسترسی خودداری کنند.

جمالوندی اظهار کرد: شهروندان باید از قرار دادن چهار پایه و نردبان و نظایر آن در حیاط منزل مخصوصاً در کنار دیوار خودداری کنند و در صورت امکان درب‌های ورودی و داخلی منزل خود را به سیستم هشدار دهنده مجهز کنند.

او بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزند و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستند، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهرمطرح کرد: شهروندان می‌توانند با حضور در شورای معتمد پلیس محله هر کلانتری و یا پاسگاهی پیشنهادات خود را برای تأمین نظم و امنیت ارائه کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.