دیدار مسئولان با خانواده شهدا در خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه و اعضای هیات عالی شورای سازمان بسیج رسانه در تاریخ ۱۹ بهمن در منزل شهیدان غدیریان حضور یافت.

سجاد بهمئی  مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر  با هماهنگی‌های صورت گرفته  مسئولان سازمان بسیج رسانه و اعضای هیات عالی شورای سازمان بسیج رسانه در منزل شهیدان غدیریان حضور یافتند.

او افزود: در این دیدار که با استقبال گرم برادر شهیدان غدیریان بعنوان میزبان انجام پذیرفت جلسه با قرائت قرآن کریم آغاز و بلافاصله فلسفی از اعضای هیات اندیشه ورز سخنانی از شهیدان غدیریان بیان فرمود و خاطراتی از زمان رزمندگی ایشان نقل کرد.

فارسی زاده ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدا این گونه مراسمات را باعث تلطیف قلوب و گره گشایی امورات زندگی دانست.

فرج از دیگر اعضای هیات اندیشه ورز با رویکرد مثبت این گونه جلسات مزین به یاد شهدا و به برکت این جلسه امادگی خود را جهت جمع اوری و نگارش کتاب شهیدان غدیریان اعلام کرد.

مدیر سازمان بسیج رسانه ضمن تشکر از خانواده معظم شهیدان به بیان نکاتی پرداختند و فرمودند: ما مکلف به زنده نگاه داشتن این راه پرسعادت هستیم که هر چه داریم از شهداست. از اعضای هیات شورای قشری بسیج رسانه بسیار تشکر کردند و اعلام کردند ان شالله در سال ۱۴۰۰ کنگره بزرگ شهدای خوزستان برگزار خواهد شد تا ان شالله مردم شریف و شهیدپرور ما بیشتر با شهدای عزیز آشنایی داشته باشند.

در پایان برادر شهیدان غدیریان ضمن تشکر از سازمان بسیج رسانه و اعضای حاضر در جلسه نشست‌های اینگونه مراسمات را باعث خشنودی خانواده معظم شهدا دانست و تقاضا داشت به برکت شهدای عزیزمان با حمایت از آرمان‌های شهدا و تبعیت از رهبری عالیقدرمان؛ انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست؛ و تقاضا داشت تمامی ملت شریف ما با بصیرت کامل در این انتخابات شرکت کنند که شای ارواح طیبه شهدا را در پیش دارد و دعا فرمود ان شالله با حضور آگاهانه دارای مجلسی قوی شویم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار