پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت الله طبرسی

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت علی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم جلیل القدر و مهذب، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از همراهان صدیق حضرت امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی، از شخصیت‌های موثر در دوران پس از پیروزی انقلاب و یاوری دلسوز برای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بودند.

آیت الله طبرسی در سالیان عمر پربرکت خویش به گسترش و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام مجدانه داشتند و در سنگر‌های خدمت به نظام جمهوری اسلامی از جمله نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران، امامت جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری، منشاء آثار و اقداماتی ارزنده بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی

آیت الله طبرسی روز شنبه ۱۹ بهمن ماه به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار