سرپرست سازمان آتش نشانی ساری گفت: ۲۳۹ بازدید ایمنی و آموزش ایمنی هزار و ۳۰۷ نفر ساعت در ساری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی دومیرکلایی سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از بازدید ایمنی از ۱۹۹ واحد مسکونی، ۶ واحد تجاری و ۳۴ واحد از ادارات و سازمان‌ها در ساری خبر داد و گفت: در ماه گذشته هزار و ۳۰۷ نفر ساعت آموزش ایمنی در ساری برگزار شد.

او از ۲۳۹ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری در دی ماه امسال خبر داد و افزود: در دی ماه هزار و ۸۵ نفر ساعت آموزش برون سازمانی برای شهروندان و ۲۲۲ نفر ساعت آموزش درون سازمانی برای کارکنان آتش نشانی برگزار شد.

دومیرکلایی، ارائه ۷ گواهی حریق و هفت گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان در دی ماه امسال بیان کرد.

او گفت: امروزه فراگیری دانش و مهارت‌های ایمنی از ضروریات زندگی است چرا که با فراگیری آن گامی موثری در جهت پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب پذیری برداشته می‌شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست جهت آگاهی از برنامه زمان بندی آموزش و بهره مندی از مشاوره ایمنی، به اداره پیشگیری و آموزش این سازمان واقع در خیابان ملامجدالدین، ساختمان مرکزی آتش نشانی مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.