بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ بهمن ماه ۹۸؛

کشف مواد محترقه غیرمجاز در رودبار / دستگیری سارق با ۵ فقره سرقت در ماسال

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۷ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال و تشدید اقدامات کنترلی در خصوص انتقال انواع مواد محترقه خطرناک، ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌‎های عبوری به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از قسمت بار این خودرو، ۲۷ هزار و ۸۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کردند، اظهار داشت: در این راستا یک متهم مرد ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیضی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه، نگهداری و توزیع انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۵ فقره سرقت در ماسال

سرهنگ ارحام عفت دوست، فرمانده انتظامی ماسال گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ماسال، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی ماسال تاکید کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۵ فقره سرقت احشام، کابل مخابرات، منزل و داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ عفت دوست با اشاره به اینکه متهم ۲۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تصادف خودرو آتش نشانی با ۴ خودرو در لنگرود

خودروی آتش نشانی در لنگرود با ۴ خودروی پارک شده برخورد کرد.

این خودروی آتش نشانی با یک خودروی پژو ۲۰۶، یک سمند و ۲ پراید برخورد و خسارت وارد کرد.

این خودرو‌ها در حاشیه خیابان پارک فجر لنگرود پارک شده بودند.

علت این حادثه در حال بررسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.