کعبی: جدایی اسکوچیچ ضربه بدی به صنعت نفت زد/ امیدوارم به تیم ملی فوتبال برسم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت واقعا ضربه بدی به تیم ما زد.

کعبی: جدایی اسکوچیچ ضربه بدی به صنعت نفت زد/ امیدوارم به تیم ملی فوتبال برسمعقیل کعبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جدایی دراگان اسکوچیچ از این تیم عنوان کرد:  من خبر نداشتم که اسکوچیچ قصد داشت به تیم ملی برود. امیدوارم او بتواند به تیم ملی کمک کند، چون تنها بازیکنان ما در جریانند که او تا چه حد باهوش و با کیفیت است. ان شاالله که او بتواند بهترین نتایج را به همراه تیم ملی به دست بیاورد.

وی افزود: واقعا رفتن اسکوچیچ ضربه زیادی به تیم زد، ولی حالا سرمربیگری تیم بر عهده سراج است. امیدوارم مسئولان و هیئت مدیره به او کمک کنند و ضمن فرصت دادن به او اجازه دهند تا توانایی‌های خود را در تیم نشان دهد.

کعبی همچنین در مورد شائبه دعوت بازیکنان صنعت نفت آبادان به تیم ملی فوتبال زیر نظر اسکوچیچ بیان کرد: هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی را پوشید. آرزوی ما پوشیدن پیراهن تیم ملی است و امیدواریم تیم ملی کشورمان زیر نظر اسکوچیچ به جام جهانی برسد.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان در مورد سه باخت پی در پی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: در این سه بازی واقعا تیم همیشگی  نبودیم و از شرایط خوبمان دور شدیم. ما روبروی ذوب آهن خوب بازی کردیم و اگر توپ که جعفر سلمانی گل می‌شد شاید می‌توانستیم این بازی را ببریم، اما متاسفانه نشد. امیدوارم مشکلات فعلی حل شود و بتوانیم همان تیمی باشیم که هواداران از ما انتظار دارند. در سه بازی گذشته واقعا خوب نبودیم و باید این مورد را قبول کنیم.

کعبی عنوان کرد: برای اسکوچیچ و تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم. برای تیم خودمم هم آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در ادامه تیممان روند بهتری پیدا کند تا هواداران را مانند گذشته نسبت به تیم امیدوار کنیم.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ گزینه کمیته فنی نبود/ واقعیت انتخاب سرمربی تیم ملی چه بود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار