وضعیت جامانده های استقلال از سفر عراق

بازیکنان آبی پوش که از سفر عراق جا ماندند با حضور در تهران ریکاوری می کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الشرطه عراق می رود که برخی آبی پوشان به دلیل مصدومیت موفق نشدند همراه با کاروان آبی ها به عراق بروند و در این بازی حضور داشته باشند.

شیخ دیاباته مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال که بحث خروجش از ایران مطرح شده بود از دید مدیران باشگاه اجازه خروج ندارد و با حضور در ایران و دریافت مطالباتش که قرار است طی امروز و فردا پرداخت شود به درمان خود رسیدگی می کند تا به بازی های آتی استقلال برسد که البته بعید است دیاباته به دیدار الاهلی عربستان هم برسد.

فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن آبی پوش نیز با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی دیدار برابر الشرطه عراق را از دست داد اما این بازیکن با ماندن در تهران به نرم دوی می پردازد تا بتواند برای بازی مقابل الاهلی عربستان آماده شود.

محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال استقلال که دوران مصدومیت خود را پشت سر می گذارند از سفر عراق باز ماند و احتمالا این بازیکن دیدار برابر الاهلی عربستان را هم از دست بدهد.

عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم با وجود نرم دوی در تمرینات تیمشان اما شانس حضور برابر الشرطه عراق را از دست دادند و با ماندن در تهران ریکاوری می کنند تا با رسیدن به شرایط مطلوب بتوانند در دیدار بعدی تیمشان، آبی ها همراهی کنند.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران دیدار استقلال ایران و الشرطه عراق اعلام شد


به این ترتیب ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت و نا آماده بودن شرایط جسمانی سفر عراق را از دست دادند با حضور در تهران به ریکاوری می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار