معرفی جاذبه‌های ناشناخته گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جاذبه‌های ناشناخته گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در استان اردبیل شناسایی شده است و در عین حال جاذبه‌های متعددی ناشناخته مانده و لازم است هرچه بیشتر در سطح ملی و بین الملل معرفی شود.»

او افزود: از جمله جاذبه‌های آیین‌ها و رسوم با تاکید به گردشگری عشایر و با رویکرد معرفی میراث معنوی و ناملموس اردبیل معرفی می‌شود.

فلاحی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد گردشگری ایران محسوب می‌شود، گفت: همچنین جاذبه‌های انسان ساخت گردشگری زمستانی نیز در سطح گسترده معرفی خواهد شد.

او افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌های جدید در حوزه گردشگری سلامت با رویکرد معرفی خدمات و جاذبه‌ها در اردبیل ۲۰۲۳، پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو معرفی و مشارکت بخش خصوصی در معرفی و اجرای جاذبه‌های جدید جذب می‌شود.

فلاحی گفت: ۱۰۸ پروژه در سطح استان در دست اجرا است که پروژه‌های موفق اجرا شده و یا نیمه تمام سرمایه گذاری نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به نهادینه شدن جایگاه گردشگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: در نمایشگاه گردشگری تهران مهمترین دستاورد‌ها در این خصوص ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.