هشدار پلیس فتا برای خرید بلیط اینترنتی

پلیس فتا برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها برای خرید اینترنتی بلیط هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ محمد پور رئیس پلیس فتا استان گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید یکی از دغدغه‌های مردم تهیه بلیط رفت و برگشت مسافرت‌های نوروزی است.

او با اشاره به اینکه اقداماتی، چون تهیه بلیط‌های اینترنتی و پیش فروش کردن در بستر فضای مجازی صورت گرفته افزود:این اقدام یک راهکار مناسب در جهت صرفه جویی در وقت، هزینه، آسایش و رفاه مسافرین پیش بینی شده است.

محمد پور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خطراتی که کاربران اینترنتی و خریداران بلیط‌های اینترنتی تهدید می کند اصالت سایت‌های فروش‌های اینترنتی است.

رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: برخی از سود جویان اینترنتی به دلیل کم دقتی و سهل انگاری افراد اقدام به راه اندازی یکسری سایت‌های جعلی فیشینگ برای سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی کاربران اقدام می کنند و در نهایت حساب بانکی آن‌ها را خالی می کنند.

او افزود: خریداران به سایت‌های معتبر مراجعه کنند و کاربران آدرس سایت مورد نظر را در قسمت url صفحه وارد کنند و از کپی کردن  و از باز کردن لینک‌ها در سایت مختلف  جدا خوداری کنند.

محمد پور بیان کرد:کاربران دقت کنند هنگام پرداخت بهای بلیط درگاه بانکی مورد نظر از یک پروتکل امن https آغاز شده ،استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا استان اظهار کرد: از کاربران عزیر تقاضا می کنیم نسبت به فعال سازی رمز یکبار مصرف برای کارت بانکی خود اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به ادرس سایت پلیس فت در بخش ارتباطات مردمی می‌توانند با ما ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار