در نهمین روز از ایام الله دهه فجر

آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان طبس

طی مراسمی همزمان با نهمین روز از دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری نایبند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  امروز همزمان با نهمین روز دهه فجر با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولان شهرستان طبس عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری نایبند طبس آغاز شد.

شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر در حاشیه این مراسم گفت: این پایگاه با زیربنای ۱۳۰ متر و در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر در روستای دیگ رستم نایبند احداث می‌شود.

او اعتبار این پروژه را ۴۳۰ میلیون تومان دانست و افزود: از این میزان ۱۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی توسط فرمانداری و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی توسط هلال احمر تامین شده است.

شهریاری ادامه داد: همچنین تکمیل این پروژه در مجموع نیازمند بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده که مساعدت مسئولان را می‌طلبد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  با اشاره به اینکه زمین این پایگاه توسط خیر نایبندی به هلال احمر اهدا شده است اظهار کرد: نایبند در کیلومتر ۲۱۰ جاده طبس - کرمان واقع شده و با کرمان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.