واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی به انتخاب سنگین وزن ایران در مسابقات آسیایی

حسن رنگرز گفت: علی اکبر یوسفی کشتی گیر شایسته سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان دارای آتیه درخشان و از مدعیان این وزن است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص انتخاب کادر فنی برای اعزام کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند با بیان این مطلب افزود: در این موارد باید به تصمیمات کادر فنی و محمد بنا اعتماد کنیم چراکه این تصمیمات با رویکرد تقویت تیم ملی گرفته می‌شود و تشخیص سرمربی تیم ملی در این موارد درست بوده و همیشه نیز پاسخگوی تصمیمات خود بوده است.


بیشتر بخوانید: دبیر کمیسیون داوران کشتی کشور: معوقات ۱۷ داور پرداخت شد


رنگرز ادامه داد: البته انتخاب امین میرزازاده برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به منزله نفی علی اکبر یوسفی نیست و قطعا کادر فنی برای علی اکبر یوسفی و سایر فرنگی کاران برنامه‌ی فنی و آماده سازی جداگانه‌ای دارد.

مدیر فنی تیم‌های ملی با تأکید بر اینکه یوسفی کشتی گیر آینده دار و با آتیه درخشان و یکی از مدعیان وزن ۱۳۰ کیلوگرم است، تصریح کرد: حضور یا عدم حضور در قابت‌های آسیایی به منزله تأیید یا تکذیب شایستگی کشتی گیران و انتخاب آن‌ها نیست.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان در پایان خاطرنشان کرد: تأکید کادر فنی در انتخاب ملی پوشان از رقابت‌های جام تختی بود و در هیچ جایی گفته نشده بود که نفر اول این مسابقات به رقابت‌های آسیایی اعزام خواهد شد. کادر فنی بر اساس سیاست‌های فنی نفرات را به مسابقات مختلف و متنوع اعزام می‌کند و هدف نهایی و همه تلاش‌ها متوجه حضور در رقابت‌های المپیک خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

دلیل اعزام «عباس جدیدی» به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مشخص شد

آکگول: روند درمانی خوبی را پشت سر می‌گذارم/ از رسانه‌های اجتماعی فاصله گرفتم و به حضور در المپیک امیدوارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار