برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در اهواز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در اهواز از ۲۴ بهمن ماه امسال، همزمان با تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز یکشنبه در نشست خبری پیرامون برگزاری جشنواره موسیقی فجر در اهواز گفت: دومین دوره از جشنواره موسیقی فجر در استان از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در سینما هلال و تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود.

او با اشاره به حضور ژانر‌های مختلف موسیقیایی در این دوره از جشنواره افزود: ژانر پاپ در سینما هلال و ژانر سنتی و محلی در تالار آفتاب روی سن می‌رود.

آریایی اظهار داشت: ۹ گروه موسیقی در جشنواره حضور دارند که از شهر‌های ماهشهر، اندیمشک، اهواز، ایذه، بوشهر، شوشتر، هفتکل، دزفول هستند و موسیقی‌های بندری، لری، قشقایی، کلاسیک، محلی بختیاری، محلی شوشتری، عربی، محلی دزفولی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره ۳۰ بهمن در تالار آفتاب اجرا می‌شود، ادامه داد: مهمان این دوره از جشنواره گروه حیران به سرپرستی نوذر سعادت از بوشهر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.