کاهش محسوس دما در استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در استان اصفهان بین یک تا چهار درجه سردتر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی با شدت کمتر در روز‌های آینده ادامه دارد، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و وزش باد نسبتاً شدید در شرق استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

او افزود: وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز یکشنبه تا اوایل چهارشنبه وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای همراه با گردوخاک موقت در نیمه شرقی، شمال و جنوب و کاهش محسوس دما پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد و یخبندان در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی و مناطق مرتفع استان پیش بینی شده است. احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقتی، اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی نیمه شرقی استان به علت وزش باد شدید وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده نیز بین یک تا چهار درجه سردتر می‌شود، گفت: فریدونشهر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

او با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان‌های غرب استان، اضافه کرد: بیشترین بارش از چادگان با میانگین هشت میلی متر بوده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.