امیر حیدری:

دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد

فرمانده نزجا گفت: امروز توانمندی دفاعی نیروهای مسلح و هوانیروز به حدی است که دشمن جرات هیچ‌گونه تجاوزی را به خاک کشورمان ندارد.

دشمن جرات تجاوز به ایران را نداردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه در مراسم تحویل ده‌ها فروند بالگرد بازآمدسازی شده به نیروی زمینی ارتش در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ده‌ها فروند بالگرد به ناوگان پر قدرت هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد؛ نیروی زمینی ارتش با بازآمدسازی (اورهال) این بالگردها دستورهای رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا را به اجرا گذاشت و سربازی ولایت را انجام داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این بالگردها با بهره‌گیری از توانمندی منحصر به فرد وزارت دفاع و بدون نیاز به وارد کردن قطعه از خارج، بازآمدسازی شدند و با افتخار به ناوگان هوانیروز نیروی زمینی ارتش در شهرهای اصفهان، آبیک قزوین، مسجدسلیمان، کرمان و کرمانشاه پیوستند.

او تصریح کرد: عدد و رقم و هزینه بازآمدسازی داخلی این بالگردها قابل مقایسه با وارد کردن قطعات آنها از خارج از کشور قابل مقایسه نیست.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: امروز همه قطعات این بالگردها با دستان با کفایت پرسنل وزارت دفاع  و همکاری صنایع یا علی نیروی زمینی ارتش ساخته شده و بر روی بالگردها نصب شده و آماده به کار شده است و امروز کسی جرات و توان حمله هوایی به کشور ما را ندارد.

گفتنی است مراسم تحویل بالگردهای بازآمدسازی شده با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم قربانی فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ دوم خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در پایگاه چهارم رزمی هوانیرور ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
ارتش مقتدر
آخرین اخبار