دعوت مجلس خبرگان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران اسلامی خواست همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالاى سیاسى و شعور دینى و شور انقلابى در راهپیمایى یوم ‏الله بیست و دوم بهمن، شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران اسلامی خواست همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالاى سیاسى و شعور دینى و شور انقلابى در راهپیمایى یوم ‏الله بیست و دوم بهمن، شرکت کنند.

متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (.. وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ إِنَّ فِى ذَلِکَ لآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ)
بیست و دوم بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، ‏روزی فراموش ناشدنى است که بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهى می ‏دهد. ملت نجیب ایران در یوم الله ۲۲ بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه امام راحل (ره)، بنای پوسیده و فاسد چندهزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه ریزی کند. در این روز عجز استکبار جهانى به ویژه آمریکاى جهانخوار در برابر اراده و اتحاد ملت ‏ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمى حیات در کالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان جهان دمیده شد. انقلاب اسلامى ایران با ویژگی هاى منحصر به فرد خود، افق جدیدى به روى انسانهایى که از ستم استکبار به ستوه آمده بودند گشود و هویت اسلامى مسلمانان رنجیده و زجر کشیده را بیدار کرد و آنان را به بازگشت به فرهنگ اصیل خویش فرا خواند.

مجلس خبرگان رهبرى، در آستانه چهل و یکمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و ملّت مسلمان و همیشه در صحنه‏ ایران اسلامى از تمامى اقشار میهن اسلامى و عموم ملّت شهیدپرور علی الخصوص مسؤولان جمهوری ایران اسلامى مى‏ خواهد با توجه به تحولات داخلی و منطقه‌ای از ترور ناجوانمردانه سردارِ شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست خورده قرن و به ویژه، پیش رو بودن انتخابات حساس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری که آبروی نظام و امنیت کشور به آن گره خورده است ضمن حفظ اتحاد و انسجام ملی بی اعتناء به برخی حاشیه سازی‌ها و سخنان دلسردکننده درباره انتخابات و طرح اتهامات واهی و غرض ورزانه نسبت به شورای محترم نگهبان، همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالاى سیاسى و شعور دینى و شور انقلابى خود در راهپیمایى مردمى یوم‏الله بیست و دوم بهمن، شرکت نموده و با حضور عظیم خود در این راهپیمایی و نیز شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند، با تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، ضربه‌ای کوبنده بر سیاست‌های دشمن وارد نمایند. ان‌شاءالله

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار