به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر با حضور فرماندار و دیگر مسئولان ۲۵۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتبار کلی بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال کلنگ زنی و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در نهمین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر ۱۱۵ طرح کشاورزی، مرغ تخمگذار سی هزار قطعه در روستای مکل آباد با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، چیپس میوه و بسته بندی در روستای کانی بید با اعتبار ۸ میلیارد ریال و ۱۱۳ طرح‌های آبیاری تحت فشارخرده مالکی در سطح ۲۰۴.۱۵ هکتار با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در مجموع با اعتبار کلی ۷۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر به بهره برداری رسیدند.

همچنین ۱۰۸ طرح عمران روستایی بخش مرکزی شهرستان شامل آسفالت معابر و زیرسازی، جدول گذاری، اجرای سنگ فرش، کانال کشی، آبرسانی، احداث بوستان، دیوار حایل و پل سازی با اعتبار کلی ۲۹ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال و بهره مندی ۵۴ روستا افتتاح شد.

۱۲ مسکن مددجویی هر کدام به مساحت ۵۰ متر مربع که به همت سپاه سردشت و با مشارکت کمیته امداد در ۱۱ روستای بخش مرکزی و وزینه احداث شده با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهداء به بهره برداری رسید.

گاز رسانی به سه روستای بیوران سفلی، نیشکولان و گورانگان با مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری و اعتبار ۳۲ میلیارد ریال با بهره مندی ۴۴۵ خانوار به بهره برداری رسید.

و کلنگ گاز رسانی به ۱۷ روستا با ۲ هزار و ۲۶۰ خانوار در محور روستای زوران با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.