جلیلی در زنجان:

هیچ‌کس نمی‌تواند ما را در رسیدن به قدرت دفاعی‌مان محدود کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام گفت: جوانان ایران اسلامی می‌دانند که هیچ‌کس نمی‌تواند ما را در رسیدن به قدرت دفاعی‌مان محدود کند.

هیچ‌کس نمی‌تواند ما را در رسیدن به قدرت دفاعی‌مان محدود کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در گردهمایی جوانان انقلابی  حضور جوانان  در میدان‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی مانع مهم دیکته شدن خواسته‌های دشمنان کشورمان است.

جلیلی مسدود شدن تصاویر سردار سلیمانی در اینستاگرام را نتیجه واهمه دشمنان از حضور جوانان انقلابی و پوشالی بودن شعار‌های آزادی بیان حکایت دارد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به زیاده‌خواهی‌های دشمن پی برده و آن را به درستی درک کرده‌اند، گفت: با وجود اینکه شورای امنیت بارها در مجامع مختلف خود اعلام کرد که ایران به تعهدات خود عمل کرده است اما باز هم حاضر نیز به تعهدات خود در قبال ایران عمل کند. یکی از تأکیدات دشمن، اصرار بر توقف توانمندی‌های ایران در داشتن موشک است اما جوانان ایران اسلامی می‌دانند که هیچ‌کس نمی‌تواند ما را در رسیدن به قدرت دفاعی‌مان محدود کند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عده‌ای همچنان از معامله برد برد صحبت می‌کنند گفت: طرف عربی حد آخری برای مطالبات قائل نیستند.

جلیلی وجود جوانان انقلابی مانند شهید شهریاری در استان زنجان را قدرت ساز اعلام کرد و گفت: این شهید بدون ترس و با تکیه به وعده الهی قدرت و توان کشورمان را ارتقاء داد که شهادتش مزد او بود.

جلیلی ثمره ایستادگی و مقاومت ۴۱ ساله ملت ایران را پیشرفت، پیروزی و الگو شدن در جهان دانست و افزود: تمام فشار‌ها نقشه‌ها دشمنان برای منصرف کردن خط مقاومت در بین ملت ایران هستند.

جلیلی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تمام کردن و جلوگیری از تکرار شدن تجربه سلیمانی‌ها است افزود: مکتب سلیمانی به شجره طیبه‌ای وصل است و خیزش‌های این مکتب ادامه دار خواهد بود.

در پایان این گردهمایی از تمبر یادبود شهید طارمی رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.