امام جمعه دامغان:

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس‌ترمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان گفت: ملت ایران با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، دشمن را مایوس‌تر از گذشته می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان امام جمعه دامغان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور و نشاط مردم، نشانه اقتدار ملت است و همه باید به صحنه بیاییم تا با حضور پررنگ خود، عظمت اسلام و ایران را به نمایش بگذاریم.

او افزود: انتخابات پیش رو و حضور در پای صندوق‌های رای آینده سرنوشت ساز ملت را رقم می‌زند که هر برگ می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

حسینیان ادامه داد: کشور برای عزت و اقتدار امروز خود، بسیاری از جوانان را از دست داد و در برابر آن دستاورد‌های بزرگی کسب کرد که این دستاورد‌ها بدون شک حاصل خون این شهیدان والامقام است.

او با بیان اینکه ایران از ابتدای انقلاب تاکنون، ۱۳ برابر متوسط جهانی پیشرفت داشته است، افزود: کشور از انقلاب ۵۷ تاکنون با پشت سرگذاشتن تحریم، ترور، تهدید و جنگ تحمیلی، در سطح جهانی، منطقه، خاورمیانه و غرب آسیا به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

حسینیان گفت: کشور به لحاظ اقتدار مادی و معنوی، دستاورد‌های بسیاری کسب کرده است که یکی از بزرگترین دستاوردها، تحول انسانی و شکوفایی استعداد‌ها است.

او اضافه کرد: ایران امروز جزو ۱۰ کشور برتر جهان از لحاظ صادرات غیر نفتی از جمله پسته، زعفران، فرش و مرکبات است.

حسینیان با بیان اینکه کشور ۲۳ برابر قبل از انقلاب دانشجو دارد، گفت: امروز با دارا بودن بیش از چهار میلیون دانشجو، ۲۳ برابر قبل از انقلاب دانشجو داریم و طبق آمار جهانی، چهار هزار و ۶۶۱ مقاله علمی جهانی داریم و در بین ۵۷ کشور اسلامی رتبه اول را داریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.