عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نامگذاری خیابان و احداث یادمان برای آشنایی مردم با منش پهلوان تختی

حق شناس گفت: نامگذاری خیابان تختی و احداث یادمان این پهلوان گامی از سوی مدیریت شهری برای شناسایی منش او به مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در آئین افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: محله خانی آباد یکی از خیابان‌های تأثیرگذار بر پیروزی انقلاب اسلامی است و خوشحال هستیم که در مدیریت شهری به خواست مردم یکی از خیابان‌ها را که محل زندگی جهان پهلوان تختی بود به نام او تغییر دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: در مدیریت شهری و با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ تلاش شد که با احداث این یادمان نمادی و نقشی از تختی را در این خیابان ترسیم کنیم و در ادامه نیز در ابتدا و انتهای خیابان تختی، سردیس و تندیس این پهلوان نصب شد.

حق شناس با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تملک خانه گردان گفت: ۲ سال است تلاش می‌کنیم تا خانه گردان را تملک کنیم و جایگاهی را که تختی در آن جهان پهلوان تختی شد را به ارتباط معنایی این محله اضافه کنیم.

او تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم تختی را بیشتر به دوستارانش و مردم معرفی کنیم و از شهردار منطقه ۱۲ نیز بابت احداث یادمان جهان پهلوان تختی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار