مصلی امام خمینی ره بجنورد؛ میزبان مراسم اربعین حاج قاسم سلیمانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری این مراسم در روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در مصلی امام خمینی ره بجنورد خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: در چله دوم انقلاب به برکت خون پاک شهدای مقاومت و شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی، انقلاب ما شتاب بیشتری خواهد گرفت و حوزه نفوذ گسترده تری خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت گفت: ما باید به حاج قاسم نه بعنوان یک فرد و شخص بلکه باید با دید مکتب و جریان انسان ساز نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن، یوم اللهی در کشور ایران است و در حقیقت جان تازه‌ای به انقلاب می‌دهد، گفت: در ۲۲ بهمن امسال که همزمان با اربعین شهادت سردار سلیمانی است، باید شعار‌ها کوبنده‌تر باشد تا استکبار جهانی احساس نکند که انقلاب ایران وابسته به شخص و اشخاص است بلکه بداند این انقلاب متکی به اهداف و آرمان‌های نظام است.

او  با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی، مکتبی را با محور اخلاص و مقاومت تاسیس کرد، خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت یادگار مشخص شهید سلیمانی است که از مرز‌ها عبور کرده و دل‌هایی زیادی را به سمت خودش جذب کرده، که باید آن را گرامی داریم و راهش را ادامه دهیم.

امام جمعه بجنورد یادآور شد: با رحلت امام (ره) بعد از گذشت چهل سال همچنان مکتبش زنده و ادامه دارد، سردار سلیمانی نیز فردی بسیار متعالی بود که بعد از شهادتش مکتب مقاومت را به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه نگاه شهید سلیمانی به ولایت، مظلوم نوازی و ظالم ستیزی بود، گفت: باید شاخصه‌های شخصیت حاج قاسم برای نسل جوان مطرح شود، تا راهش ادامه پیداکند.

نماینده، ولی فقیه در استاان افزود: به هر میزانی در زمینه شهید سلیمانی در این مقطع از تاریخ سرمایه گذاری شود، باز هم حقش را ادا نکرده ایم، ولی می‌توانیم راهش را زنده نگه داریم.

او ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب با پشتیبانی خون شهید قاسم سلیمانی به نمایش گذاشته شود و این بیانیه به عنوان دستورالعمل چله دوم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را در حاشیه رها نکنید، گفت: نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را در حاشیه رها نکنید، گفت: این بیانیه مکمل قانون اساسی و جهت دهنده حرکت انقلاب است بنابراین دستگاه‌های اجرایی و آموزش پرورش دیدگاه‌های کوتاهی را از این بیانیه استخراج و منتشر کنند.

امام جمعه بجنورد فضاسازی در سطح شهر را مهم خواند و گفت: فضاسازی حقیقت را روشن می‌کند، متاسفانه در شهر فضاسازی ضعیف است، از بازاریان گلایه دارم، در این ایام تصاویری از امام یا رهبری و پرچم ایران در مغازه دیده نشد و این نشان از غافل شدن یا عدم توجه بازاریان دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.