مسابقه کتاب خوانی" رنج و گنج" در استان بوشهر برگزار شد

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقه کتاب خوانی «رنج و گنج» میان ۱۰۸۲ تن از سواد آموزان به اجرا درآمد.

مسابقه کتاب خوانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس امید سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت چهل و یکهمین سالروز فجر انقلاب اسلامی در بازدید از برگزاری مسابقه کتاب خوانی" رنج و گنج" ویژه دوره انتقال در شهر دلوار بیان کرد: همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مسابقه کتاب خوانی میان هزار و ۸۲ تن از سواد آموزان ویژه دوره انتقال" با نام «رنج و گنج» به اجرا درآمد.

او عنوان کرد: امروز به طور همزمان مسابقه کتاب خوانی «رنج و گنج» در ۱۴ شهرستان و منطقه دیگر استان برگزار شد.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان ادامه داد: این مسابقه در شهرشتان دشتستان و منطقه دلوار و شهر بوشهر مورد بازدید قرار گرفت.

امید به اهمیت بالای برگزاری این گونه مسابقات فرهنگی پرداخت و عنوان کرد:برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند باعت بالا رفتن انگیزه بیشتر سوادآموزان برای شرکت در کلاس‌های درس شود.

او یادآور شد:همزامان با روز فرخنده معلم در اردیبهشت، نفرات برتر" انتخاب شده با اهدایا و لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان در خاتمه سخنانش خواستار مشارکت بیشتر همکار‌های دیگر دستگاه‌ها در جهت برگزاری موفق‌تر این گونه مسابقات شد و گقت:در استان با بیش از بیست دستگاه تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است که در صورت تحقق بخشی از تعهدات آن‌ها می‌توانیم مسابقات پربارتری را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.