اعطای ۹۲ مورد کمک هزینه جهیزیه ازدواج به نوعروسان در مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: ۹۲ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد در مهاباد کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول سال جاری ۹۲ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج دریافت کردند.

او با اعلام اینکه تامین کمک هزینه از محل صندوق امداد و ولایت فراهم شده است، افزود: امسال برای تامین کمک هزینه ازدواج نوعروسان ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال صرف شد.

خضری اضافه کرد: با اهدای کمک هزینه جهیزیه به این نوعروسان، ۹۲ نوعروس زیر پوشش این نهاد در مهاباد کمک هزینه تهیه جهیزیه دریافت کرده و ۱۶ زوج هم اکنون در صف انتظار قرار دارند.

او بیان کرد: همچنین به این نوعروسان قبل از ازدواج نیز خدمات دیگری از جمله مشاوره خانواده، دوره‌های مشاوره‌ای پیش و پس از ازدواج و دوره‌های احکام اسلامی به صورت رایگان ارائه شده است.

خضری با اعلام اینکه مبالغ اهدایی نوعروسان هر کدام ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون ریال به صورت نقدی دریافت کردند، اظهار داشت: این نهاد به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای همسران به زوج‌های زیر پوشش که بیکار هستند تسهیلاتی تا سقف ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص می‌دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد از خیرین شهرستان خواست برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری این شهرستان قرار دهند تا در اولین زمان ممکن به دست نیازمندان و اعضای زیر پوشش این کمیته برسد.

هم اکنون ۶ هزار و ۲۸۵ خانوار مهابادی به صورت مستمری بگیر، سر خدمتی و یا تبصره "۱۴" خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.