اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن را در شهر کرمانشاه اعلام کرد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فردا سه شنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت : مسیر راهپیمایی از تقاطع مدرس تا میدان آزادی و از سه راه ۲۲ بهمن تا میدان آزادی است.

او گفت : میدان آزادی به عنوان محل تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است.

او گفت: امسال بیست و دوم بهمن همزمان با اربعین سردار سلیمانی است و بر همین مبنا ویژه برنامه‌های خاصی با نماد‌های مقاومت در حاشیه محل برگزاری راهپیمایی خواهیم داشت.

سروری با بیان اینکه ویژه برنامه‌های متنوعی در طول مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است، گفت: در این راستا ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر برپا می‌شود.

او گفت: از مردم انقلابی و با بصیرت کرمانشاه برای حضور با شکوه در یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت به حضور می‌شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امشب(21 بهمن) آسمان کرمانشاه نورافشانی شده و بانگ "الله‌اکبر" در آسمان استان طنین انداز خواهد شد.

عباس سروری دعوت کرد به یاد تکبیرهای پیروزمندانه بهمن 1357، راس ساعت 21 امشب(21 بهمن) نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ "الله اکبر" را در آسمان سراسر استان طنین انداز کنند.

سروری همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای نورافشانی دو نقطه شهر کرمانشاه همزمان با طنین‌انداز شدن گلبانگ الله‌اکبر در آسمان استان، گفت: آسمان کرمانشاه از پارک کوهستان و پارک شیرین نورافشانی خواهد شد

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.