سرپرست فرمانداری اندیکا با صدور پیامی از مردم برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  با صدور پیامی خطاب به مردم خوزستان آورده است: امسال در حالی به استقبال ۲۲ بهمن می‌رویم که ملت بزرگ ایران و خصوصاً مردم شریف خوزستان در آئین تشییع پیکر سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پایبند هستند. این حضور حماسی در طلیعه این ایام، مهر تأیید دیگری بر شعار برگزیده دهه فجر امسال یعنی «انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» بود.

در این پیام عنوان شده است: مردم همیشه در صحنه خوزستان آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای درخشان هستند تا با تجدید عهد و میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشأن به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برای مشارکت و حضور آگاهانه در انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفندماه آماده شوند.

شریعتی در پایان این پیام تاکید کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و گران‌قدر استان خوزستان و ادای احترام به خانواده‌های محترم این اسطوره‌های غیرت و مردانگی، از آحاد مردم غیور و سرافراز استان، اقوام بزرگ خوزستان، اصناف، مدیران و همگان دعوت می‌کنم با حضور پرشور و شعور در صفوف دشمن شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت و شکوه خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند و این حضور را به مقدمه‌ای برای شرکت مسئولانه و آگاهانه در انتخابات پیش رو تبدیل کنند.

حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری شهرستان اندیکا با صدور پیامی از مردم شهید پرور و شریف شهرستان برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن که یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های حماسه سازان ایران اسلامی است، مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.

در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مصادف با اربعین سردار آسمانی ایران حاج قاسم سلیمانی است، ضمن پاسداشت فرا رسیدن ایام الله پیروزی، خون بر شمشیر از مردم همیشه در صحنه، شریف و انقلابی شهرستان اندیکا دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راه حل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید پیمان کنند.

حیدر کاظمی

سرپرست فرمانداری اندیکا

ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن بخش بستان طی پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مردم شریف ایران اسلامی هم با حضور گرم، وحدت آفرین و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی زده و باز هم شکوه و اقتدار و صلابت و بصیرت دینی و انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

امسال ۲۲ بهمن که مقارن با چهلمین روز شهادت سردار دل ها سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی است. مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی بازهم حماسه می آفرینند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا، با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اندیکا

سلام علیکم

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در طی سالیان گذشته فشار استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانسته است، ذره‌ای در اعتقاد و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد. در این دوران، شاهد فتنه‌ها، تحریم‌ها و فراز و فرود‌های بسیار بوده‌ایم. امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، به عنوان الگوی «ما می‌توانیم» و «ایثار و مقاومت» فراروی آزادی‌خواهان منطقه و جهان قرار گرفته است. در حال حاضر در شرایط بسیار امیدآفرین در خصوص شکل‌گیری حرکت‌های مردمی در کشور‌های همسایه برای پایان دادن به ظلم و ستم استکبار جهانی و از سویی دیگر در مقطع حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که با هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

اینجانب با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر؛ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهید رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم شریف شهرستان اندیکا دعوت می‌نمایم که در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن ماه در سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو، با حضور آگاهانه خود صحنه تجلی وحدت امت و شکست توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را به نمایش بگذارند.

سید اکبر موسوی
امام جمعه شهرستان شهیدپروراندیکا

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بودو دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام و حضور احاد مردم اعم از روحانی دانشجو دانش آموز پیر و جوان اتفاق افتاد. گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهداست.

در چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با اربعین سیدالشهداء مقاومت حاج قاسم سلیمانی گشته است ازمردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان اندیکا ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت نموده که باحضور پرشور خود وحدت را به همگان نمایان کنند.
محسن فاطمی مقدم 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش آبژدان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.