راه اندازی موزه باشگاه فولاد خوزستان

موزه و تالار افتخارات باشگاه فولاد خوزستان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باشگاه فولاد خوزستان قصد دارد تا موزه‌ای را به منظور معرفی افتخارات خود راه اندازی کند. قرار است در این موزه انواع توپ ها، جام ها، کفش‌ها و لباس‌های بازیکن‌های فولاد به نمایش گذاشته شود.

این موزه در محل ورزشگاه شهدای فولاد راه اندازی خواهد شد تا دوستداران این تیم ورزشی با تاریخ مکتوب این باشگاه آشنا شوند. تالار مذکور به هواداران فولاد این امکان را می‌دهد تا به گذشته باز گردند و تاریخچه قهرمانی‌ها و بازی‌های جذاب و نوستالژی را در ذهن خود تداعی کنند.

باشگاه فولاد خوزستان از هوادارن، بازیکنان، پیشکسوتان و خبرنگاران دعوت به عمل می‌آورد تا در صورت تمایل کلیه وسایل و عکس‌های یادگاری خود و یا اسباب مربوط به باشگاه فولاد خوزستان را به منظور نمایش در این موزه اهدا کنند.

آثار تحویل داده شده، ضمن اینکه به نام اهداکنندگان ثبت خواهد شد، با نگهداری آن در شرایط خوب و مناسب از تخریب یا از بین رفتن آن‌ها جلوگیری می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار نوستالژی و قدیمی خود را به باشگاه فولادخوزستان واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز - بندرامام خمینی (ره)، جاده اختصاصی شرکت فولادخوزستان، تحویل داده و همچنین عکس‌های خاطره‌انگیز خود را به آدرس ایمیل nostalgia@fooladfc.ir ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۹۹۵۴۰-۰۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.