ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: ضروری است رانندگانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی، رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی رانندگان  قبل از سفر خودروهای خود را بررسی و با  اطمینان از سلامت فنی خودرو، سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ حرکت کنند.

او افزود: رانندگان علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه و برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند و در صورت ضرورت سفر مسافران لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته باشند.

سرهنگ صفوی بیان کرد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان اردبیل رانندگان به هنگام رانندگی فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.
رییس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی افزود: تردد در محور خلخال - اسالم، اردبیل - آستارا و نیر - سراب فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و تا اصلاع ثانوی تردد کامیون‌های کشنده در محور خلخال - اسالم ممنوع می باشد.

او با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک‌پاشی در اکثر محورها استان انجام شده است، ادامه داد: هم اکنون تمامی جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

سرهنگ صفوی گفت: پلیس راه استان استان اردبیل با آمادگی کامل در تمام جاده های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار