برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «بازنشستگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن»

صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به برگزاری مسابقه سراسری عکاسی با عنوان "بازنشستگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن" کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با راهپیمایی بزرگ و مردمی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور پاسداشت جایگاه و منزلت بازنشستگان ، صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به برگزاری مسابقه سراسری عکاسی با عنوان "بازنشستگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن" ویژه خانواده بازنشستگان کشوری کرده است.

براین اساس، اعضای خانواده بازنشستگان و مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری (بازنشسته، همسر، فرزندان و نوه ها) در هر یک از استان‌های کشور می‌توانند از روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ به مدت یک هفته یعنی تا روز دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ عکس‌های خود از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ را در قالب فایل دیجیتال (عکس موبایلی یا دوربین عکاسی) به شماره واتس آپی ۰۹۳۹۵۹۴۰۲۹۶ به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ارسال کنند.

با توجه به اینکه ارسال عکس از طریق این پیام رسان حجم و کیفیت عکس را کاهش می‌دهد، بنابراین ضروری است تا آثار به صورت فایل ارسال شود. همچنین آثار ارسالی حتما باید مرتبط با موضوع اعلام شده باشند.

شرکت کنندگان در این مسابقه باید همراه فایل عکس ارسال شده به شماره واتس آپ اعلام شده، مشخصات عکاس اثر شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن، شهر و منطقه عکاسی را نیز ارسال کنند.

به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار