۱۱ پایان نامه در زمینه دفاع مقدس و پایداری در استان سمنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان حمایت و چهار پایان‌نامه تبدیل به کتاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت:  پایان نامه‌های نوشته شده در زمینه دفاع مقدس نیز حمایت می‌شود و براساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دانشگاه سمنان همکاری در این زمینه تقویت می‌شود.

او افزود: دانشگاه سمنان تنها دانشگاه در استان سمنان محسوب می‌شود که در رشته ادبیات پایداری دانشجو می‌پذیرد، به همین دلیل تعداد پایان‌نامه‌هایی که در استان در زمینه دفاع مقدس نوشته می‌شود و مورد حمایت قرار می‌گیرد قابل توجه نیست.

سلامی بیان کرد: در مدت چهار سال گذشته ۱۱ پایان نامه در زمینه دفاع مقدس و پایداری در استان سمنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان حمایت و چهار پایان‌نامه تبدیل به کتاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: ۷۰ استاد در دانشگاه‌های استان درس مربوط به دفاع مقدس را تدریس می‌کنند.

سال گذشته ۱۰۰ پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه دفاع مقدس در کشور مورد حمایت قرار گرفت. بیش از ۱۳۳ کتاب در زمینه دفاع مقدس از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان منتشر شده است.

استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و ۶۰۰ جانباز و ۲۴۳ آزاده دارد.

انتهای  پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.