چاپ کتاب رویای خیس نویسنده نهاوندی

خبرنگار بسیجی نهاوند دومین کتاب با موضوع آسیب‌های اجتماعی را منتشر کرد.

چاپ کتاب رویای خیس نویسنده نهاوندیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سهرابی، مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند گفت:  میترا عباسی خبرنگار و دبیر نشریه فردای نهاوند دومین کتاب خود با عنوان رویایی خیس با موضوع اجتماعی طلاق عاطفی را منتشر کرد.

سهرابی افزود: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از مسئولان ادارات و خبرنگاران، دومین رمان خبرنگار بسیجی سرکار خانم میترا عباسی دبیر تحریریه فردای نهاوند، تحت عنوان "رویای خیس" رونمایی شد.

او افزود: بعد از انتشار رمان طعم گس پاییز این کتاب دومین اثر تالیفی میترا عباسی است که با همکاری حوزه مشق تهران تالیف شد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: موضوع این اثر تالیفی معظلات و مشکلات طلاق‌های عاطفی و ترغیب جوانان به استفاده از آموزه‌های دینی و قوه عاطفه و احساس در کنار قوه تعقل در امر ازدواج است.

سهرابی تصریح کرد:رویای خیس در دو فصل و ۲۰۰ صفحه به بررسی زوایای و آسیب‌های زندگی یک زوج جوان می‌پردازد که متاسفانه دچار طلاق عاطفی شده اند در این کتاب، نویسنده سنخیت نداشتن عقل و عشق را انکار می‌کند و این پیام را به مخاطب القا می‌کند که عشق و عقل در کنار هم، یک انتخاب درست را رقم می‌زند.

او افزود: کتاب نخست این خبرنگار بسیجی عضو بسیج رسانه نهاوند کتابی ۱۵۰ صفحه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی کودکان کار و خیابانی در نهاوند بود.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت:این خانم خبرنگار وعضو فعال بسیج رسانه که همیشه برای مشکلات مردم و به خصوص افراد آسیب پذیرطلاق و جدایی زوجین از همدیگر با عنوان مشکلات اجتماع وکودکان کار گزارش تهیه می‌کرد با تلاشی چند ساله اینبار تجربیات خود را در دو کتاب با عنوان طعم گس پاییز و رویای خیس باقلم خوش ذوق ونثری شیوا و ساده برای مخاطبان به رشته تحریر در آورده است.

او افزود: این خبرنگار بسیجی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم اجتماعی و ادبیات فارسی است وسالهاست برای نشریات استانی و روزنامه‌های فردای نهاوند و همدان پیام گزارش وخبر می‌نویسد و از آن دسته خبرنگار‌های اهل هیاهو و کسب منفعت از حرفه اش نبوده و همیشه با سخت کوشی خاص خود سعی در انعکاس درد‌ها و مشکلات و توانمندی‌های نهاوند در مطبوعات استانی دارد.

سهرابی افزود: شهرستان نهاوند به دلیل بیکاری جوانان و کمبود سرمایه واشتغال با معظلات زیادی مانند اعتیاد طلاق بیکاری و کودکان کار وخیابانی و انواع آسیب‌های اجتماعی روبروست و در کتاب خانم عباسی به زبانی بسیار ساده و در غالب داستان یک خانواده به آن‌ها اشاره شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.