نامگذاری چهار مخزن بزرگ آب در خراسان جنوبی به نام سردار سلیمانی

هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت:چهار مخزن بزرگ آب در خراسان جنوبی به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود.

نامگذاری سه مخزن بزرگ آب در خراسان جنوبی به نام سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،هاشمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در مراسم کلنگ زنی مخزن هزار متر مکعبی خوسف، گفت:چهار سد بزرگ استان در شهرستان‌های خوسف، سرایان، بیرجند و قاین به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود.

او  افزود: مخزن هزار متر مکعبی شهرستان خوسف و اجرای خطوط اتقال رفت و برگشت به طول چهار کیلومتر با اقطار ۲۵۰ تا ۳۱۵ میلی متر برای بهره مندی شش هزار نفر در شهرستان خوسف کلنگ زنی می‌شود.

  هاشمی با بیان اینکه برای احداث مخزن هزار متر مکعبی خوسف ۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد، افزود: این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی بیان کرد: در حا حاضر پنج کیلومتر شبکه انتقال آب شرب نیاز به بازسازی دارد که امسال  ۱.۴ کیلومتر تعویض لوله انجام شده است.

او میزان هدر رفت آب در شهرستان خوسف را ۳۰ درصد عنوان کرد و اظهار کرد: بیشتر لوله‌های انتقال آب در شهرستان خوسف فرسوده و نیاز به تعویض دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی  بیان کرد: امسال بیش از ۱۹ میلیارد تومان فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف آب و فاضلاب انجام شده است که این اقدامات منجر شده که درصد برخورداری مردم استان از آب شرب به ۱۰۰ درصد برسد.

او عنوان کرد: پروژه مخزن هزار متر مکعبی خوسف در شاخص‌های مخزن ذخیره یکی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در آن دیده شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.