مدیرعامل شرکت مخابرات:

خلاقیت و جرات دانشمندان ایرانی در پرتاب ماهواره ظفر ستودنی است

مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات کشور در توییتی از خلاقیت و زحمات دانشمندان ایرانی در جریان پرتاب ماهواره ظفر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی پرتاب ماهواره تمام ایرانی ظفر به فضا در روز گذشته پس از تلاش‌های زیاد دانشمندان و محققان کشور و با همکاری وزارت دفاع و وزارت ارتباطات، مدیر عامل مخابرات ایران از زحمات و همراهی با این دو وزارت در توییتی ابراز خرسندی کرد.

او در این باره همدلی، همکاری و ثبات قدم نیرو‌های دخیل در اجرای این پروژه برای سرفرازی ایران را غرور انگیز و امیدبخش دانست. صدری روحیه امید، جرات و خلاقیتی که بر خلاف ثمربخش نبودن نتایج این پرتاب در بین جوانان ایرانی وجود داشت را ستود.


بیشتر بخوانید: تقدیر کاربران فضای مجازی از زحمات نخبگان صنعت فضایی کشور


گفتنی است ماهواره ظفر، ماهواره‌ای تمام ایرانی بود که توسط محققان و دانشمندان دانشگاه علم و صنعت کشور ساخته و پس از انجام آزمایش‌های موفقیت آمیز، روز گذشته به فضا پرتاب شد که به خاطر ضعف موتوری و کاهش سرعت ماهواره بر، در مدار مشخص شده خود قرار نگرفته و در اقیانوس هند سقوط کرد.

در ادامه توییت منتشر شده توسط مجید صدری را مشاهده می‌کنید:

خلاقیت و جرات دانشمندان ایرانی در پرتاب ماهواره ظفر ستودنی است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
جناب صدری لطفا شما هم یک خلاقیت نشان بده و این کارمندان بدبخت شرکتی قراردادی مخابرات را تبدیل وضعیت کن. همان کاری که قرار بود در اول حضورتان در این جایگاه انجام برمایید. با تشکر
آخرین اخبار