هلال احمر ناجی ۷۳ نفر گرفتار در برف تاراز اندیکا

معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با تلاش نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر، ۷۳ نفر گرفتار در برف منطقه تاراز نجات یافتند.

علی پهلوان معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به برودت هوا و کولاک در منطقه تاراز شهرستان اندیکا، برخی از گردشگران بدلیل همراه نداشت تجهیزات ایمنی، در برف و این منطقه گرفتار شده بودند.

او افزود: از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۲۰ دقیقه امشب دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، ۷۳ نفر گرفتار شده در برف این منطقه نجات یافتند و از خدمات امدادی نجاتگران جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

پهلوان اظهار داشت: همچنین طی مدت مذکور، ۲۱ خودرو نیز با استفاده از تجهیزات نجات رهاسازی شده اند.

این مقام مسئول از هموطنان خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان خوزستان خودداری نمایند و در صورتیکه قصد سفر دارند، حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان تاکید کرد: گردشگران همچنین از سالم بودن سیستم گرمایشی و ایمنی خودرو اطمینان خاطر داشته باشند تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

براساس این گزارش، از ابتدای طرح زمستانی، تیم‌های هلال احمر، راهداری و پلیس راه در جاده‌های خوزستان مستقر شده اند و به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.