راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

بوشهری‌ها صحنه‌ای دیگر از حضور را به نمایش گذاشتند

مردم استان بوشهر جلوه‌ای از حضور در صحنه را با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

بوشهری‌ها صحنه‌ای دیگر از حضور را به نمایش گذاشتندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸، در بوشهر و بیشتر مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، ساعت ۹ آغاز شد.

مرزداران همیشگی خلیج فارس، امروز در سالروز چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن پر شور و یکدل شرکت کردند تا حضوری دیگر را برای حفظ  آرمان‌هایشان به نمایش بگذارند.

 امروز همه زیر سایه پرچم سه رنگ میهن، شعار وحدت و همدلی سر دادند.

امروز ساکنان شیعه و اهل تسنن استان بوشهر بار دیگر وحدت خود را برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

راهپیمایان امروز یاد شهید سلیمانی و همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را هم گرامی داشتند و با آرمان‌‎های آنان تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای درود بر خمینی سلام بر شهیدان، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از امریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت بود و بیست و دوم بهمن ماه روز شکست دشمن، مسیر راهپیمایی را طی کردند.

در بوشهر راهپیمایی ۲۲ بهمن از خیابان امام خمینی، رو به روی بسیج مرکزی آغاز شد و راهپیمایان پس از گذشتن از میدان قدس به میدان رئیسعلی دلواری در ساحل خلیج فارس رسیدند.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار  و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در جمع راهپیمایان بوشهری سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.