حضور چهل و یکم از نگاه دوربین

مردم آذربایجان غربی با وجود بارش برف بار دیگر حضور حماسی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی با شکوه ملت ایران با شعار ”انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت“ در آذربایجان غربی آغاز شد.

مردم سلحشور و همیشه در صحنه این استان بار دیگر امروز آمده‌اند تا با سر دادن شعارهای ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار استکبارستیزی خود بیافزایند.

امروز سرزمین موسوم به «رنگین کمان اقوام و ادیان الهی» بار دیگر صحنه اتحاد ترک، کرد، آشوری و ارمنی است؛ جان نثارانی که وحدت خود را در پاسداری از آرمان‌های انقلاب به نمایش می‌گذارند.

راهپیمایان با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله‌اکبر» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می‌دارند.

راهپیمایان ارومیه به زودی در میدان انقلاب به عنوان محل پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دور هم جمع می‌شوند و پس از سخنرانی «حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قطعنامه این حماسه را قرائت می‌کنند.

همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام / ن م 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.