امام جمعه موقت تهران در جمع راهپیمایان اراکی گفت: آمریکا پیام ملت ایران را مبنی بر ایستادگی و استقامت بر اصول انقلاب دریافت کرده است.

ایستادگی و استقامت بر اصول انقلاب پیام ملت ایران به آمریکاحجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در جمع راهپیمایان اراکی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  آمریکا در راهپیمایی عظیم و مشارکت افتخارآفرین ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام ملت ایران را مبنی بر ایستادگی و استقامت بر اصول انقلاب دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: آمریکا در طول این یک سال گذشته بار‌ها پیام ایران را مبنی بر ایستادگی و استقامت بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی را دریافت خواهد کرد.

آمریکا رهگیری پهپاد آمریکایی پیام ملت ایران را دریافت کرد در اجتماع عظیم ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی و یاران او پیام ملت ایران را دریافت کرد در تهاجم ده‌ها فروند موشک بالستیک جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی در عراق بار دیگر این پیام به دریافت کرد.

امروز هم در راهپیمایی عظیم و مشارکت افتخارآفرین پیام ایران را مبنی بر ایستادگی و استقامت بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی راه امام بزرگوار و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی را دریافت خواهد کرد.

امیدوارم ملت عزیز همچنان ثابت قدم و استوار در این راه حرکت کنند، ملت‌های منطقه دست در دست ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و صهیونیست‌ها بایستند و شاهد پیروزی‌های بزرگ برای همه امت اسلام و ملت تهران باشیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.