بیعت مجدد ملت ایران با آرمان‌های انقلاب/ راه سیدالشهدا و سردار سلیمانی ادامه دارد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

بیعت مجدد ملت ایران با آرمان‌های انقلاب/ راه سیدالشهداو سردار سلیمانی ادامه داردبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ رضا پورشمس فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع مردم راهپیمایان ولایت مداریزد، گفت:  امام خمینی (ره) از اسلام ناب طراحی کردند که ریشه در تکریم انسان و توحید دارد از این رو مردم هر سال پرشور تر به دفاع از آن در صحنه حضور میابند.

او افزود: نظام اسلامی ما که امام خمینی ۴۱ سال پیش به نتیجه رساند مبنای الهی دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: هر آنچه که بر مبنای ولایت دین وتوحید باشد مردم را پرشور‌تر حول آن جکمع می‌کند و امسال نیز این حضور نشان داد که ما ادامه دهنده راه اندیشه امام هستیم.

او گفت: امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار خویش را به‌ نمایش گذاشتند و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا و  رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

سرهنگ پورشمس با اشاره به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی، بار دیگر چهره منحوس و استکباری خود را نشان داد و قطعاً این اقدام آنان بی پاسخ نخواهد ماند.

او تصریح کرد: دشمنان بدانند با شهادت سردار سلیمانی هزاران سردار دیگر با افتخار، پرچم این عزیز را بدست خواهند گرفت و این راه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار