امام جمعه مهاباد گفت: حضور حماسی و پرشور مردم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ به جهانیان و دشمنان نظام نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب و شهدا وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد امروز در جمع راهپیمایان گفت: مردم مهاباد همانند سال‌های پیش وفاداری خود را نشان دادند و تا عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مسئولان باید از این حضور پرشکوه مردم درس بگیرند و برای خدمت به این ملت بزرگ بیشتر تلاش کنند.

ماموستا امامی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان ۲۳ بهمن سال ۶۵ مهاباد که در بمباران رژیم بعث عراق جان خود را از دست دادند، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد هم در جمع راهپیمایان ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم گفت: ما ملتی هستیم که برای برپایی دین رسول الله و جاری کردن قرآن کریم قیام کردیم و برای جاری و ساری کردن احکام حضرت محمد (ص) خون‌ها دادیم و برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) جان‌های زیادی دادیم و زحمت‌های زیادی کشیدیم.

ایرج شجاعی افزود: مستکبران چشم طمع به کشور ما دارند و آمریکا و ایادیش نمی‌خواهند ما آزادی داشته باشیم، اما ما تا آخر ایستاده ایم و از خداوند می‌خواهیم این عزت و سربلندی را برای ما نگه دارد.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: امروز مردم شریف مهاباد آمده اند تا بگویند تا آخر ایستاده ایم و روی انقلابمان با هیچ کس معامله نمی‌کنیم و هرچند مشکلاتی هم داریم، اما دست نمیکشیم و راه سرباز وطن را ادامه می‌دهیم.

در این مراسم قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ۶ بند قرائت شد و سپس پرچم استکبار جهانی آمریکای غاصب و رژیم صهیونیستی توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.